piątek, 27 września 2013

Najpiekniejsze dekoracje domu

Hej

Kolejne moje marzenie spelnilo sie, to cudowne uczucie :)
Juz pisze w czym rzecz.
Chociaz wiem ze wiele z Was ma Tę gazetke, pisalyscie mi o tym w mailach i komentarzach.
Do mnie dotarla wczoraj a od tygodnia jest na rynku.
To numer specjalny Mojego Mieszkania.
A w nim JA :)


Mozecie zobaczyc kilka jesiennych aranzacji oraz dwa stepy jak stworzyc dynie z kordonka i jak uszyc poszewke.
Oraz kilka innych pomyslow.




Jestem ogromnie przejeta tym wydaniem, wciaz tam zagladam.
Szczesliwa... to malo powiedziane.
Ciesze sie ze moja przygoda z Moim Mieszkaniem doczekala sie kontynuacji,wczesniej bylo blogowisko.
I dodam, ze i w tym numerze spotkacie znajome blogerki :)
Goraco polecam!






Bardzo dziekuje redakcji MM a w szczegolnosci redaktor naczelnej Pani Dorocie Jaworskiej, z ktora mialam przyjemnosc wspolpracowac przy tworzeniu tego artykulu.

Usciski i przyjemnego weekendu zycze!
Atena

103 komentarze:

  1. Gratuluję, na pewno zakupię ten numer ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!To cudownie móc spelniac swoje marzenia:)Świetny pomysl z dyniami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karierę po świecie robisz i przegapiłaś naszą MACIORĘ. Musisz ją zobaczyć!
    http://addictedtocraftsblog.blogspot.com/2013/09/maciora-dla-art-piaskownicy.html
    PS. Jak dorwiemy ten numer to na pewno go sobie na pamiątkę zostawimy. W końcu tym samym jesteśmy z Panią z gazety zakolegowane. To jest coś! :) Przyjdź do nas Pani z gazety na MACIORĘ koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze ja słówko (-a ;-) dopiszę...Ewa ;-) Stworzyłaś cudowny klimat...aż się cieszę, że jesień nastała...Gratulacje :-*

      Usuń
  4. Anetko, szczerze gratuluję. Wszystko co robisz zasługuje na nieustanne pochwały. Gazetę mam od kilku dni i ciągle do niej wracam. Też bardzo podobają mi się Twoje dyniowe aranżacje nie mówiąc o poduszce z rogatym stworem.
    Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Anetko:)z całego serca:)byłam dziś w empiku,ale nie było pisma:)może gdzieś jeszcze go znajdę:)wiem,jakie to szczęście robić to co Ci sprawia przyjemność i jeszcze być docenionym:)))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie, gratuluję, nie wiedziałam nic o specjalnym wydaniu, muszę poszukać w kioskach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i lecę do kiosku :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Atenko! Jesień w takim wydaniu jest zdecydowanie na tak! I jak ciekawie wyglądają te jesienne akcenty w Twoim delikatnym wnętrzu!
    Pozdrawiam serdecznie
    marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że mam zaległości, muszę nadrobić - gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kto jak nie Ty, w pełni zasłużenie, moje gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję,choć wcale mnie nie dziwi,że tam trafiłaś,przecież te cuda,które robisz zasługują na to bezwzględnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Należne wyróżnienie, bezapelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, jeszcze nie widziałam w sprzedaży, wydawało mi się, że jestem na bieżąco z wydawnictwami. Koniecznie kupię przy najbliższej okazji, żeby się pozachwycać :))


    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja właśnie dzisiaj wróciłam z gazeta , tylko przegladnelam w pracy i miałam napisać,że gratuluję ....
    Zdolna z ciebie kobietka !

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę kupić to wydanie [ zaraz poślę synka do kiosku] Wspaniała przygoda uściski i gratulacje Ateno pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo gratuluję, zdolna, nasza, kochana Szpulko! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje!!! Dziś kupiłam gazetkę i od razu Cię poznałam :) Ślicznie wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ~Gratuluję! w pełni zasłużona nagroda! Tutaj zawsze tak pięknie...:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna wiadomość :-) Naprawdę z całego serca gratuluję! W 150% zasłużyłaś na takie wyróżnienie Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  20. GRATULUJĘ!!! Jutro pędzę do kiosku po gazetke :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się razem z Tobą. Przecież jesteś wyjątkowa ze swoimi pracami. Jeszcze nie wpadło mi to wydanie, ale jutro znowu zerknę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana gratuluję i cieszę się z Tobą, szkoda, że tu we Francji nie ma tej gazetki. Buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne aranżacje i zdjęcia ... aż nogi same idą w stronę kiosku :D poszukam, bo zachęciłaś mnie i to bardzo. Gratuluję i współcieszę się ze spełnienia marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już widziałam, bardzo mi się podobał pomysł na dynię. Gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. To ja biegnę do sklepiku po egzemplarz, mam nadzieję, że jeszcze dostanę :). Gratulacje Anetko

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję! Piękne aranżacje i zdjęcia! Pomysły na dynie świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję! Jeszcze nie trafiłam, ale się przymierzam do zakupu gazety :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anetko gratuluję !!! czytałam artykuł w gazetce i bardzo mi się spodobał pomysł na dynie z kordonka :)
    Świetne !!!
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję. Wspaniała sesja. Czytam i podziwiam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje Atenko!!! Koniecznie muszęjutro zakupić gazetkę :))) Cudne te dynie i piękne zdjęcia!!!
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluje sesji. !!! ...Bardzo podoba mi się pomysł na dynie ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Serdeczne gratulacje - gazetę zakupiłam i podziwiałam. Super zdjęcia - pięknych aranżacji. Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje! ;-) Ja jeszcze nie widziałam, więc dopisuję do listy zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję,zdaję sobie sprawę jaka to dla Ciebie radość.A gazetkę chętnie kupię:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję serdecznie:)Anetko czy jest szansa,być przeslała mi skany tego artykułu?Niestety nie mam mozliwości przeczytac;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Anetko gratuluję serdecznie. Przepięknie wyglądasz na tych zdjęciach i Twoje jesienne dekoracje tak pięknie się prezentują. Super. na pewno kupię sobie ten numer MM żeby obejrzeć Cię z bliska ;)
    ściskam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ogromne gratulacje! Jutro przeszukam nasz mały lokalny sklep - mam nadzieję, że mają ten numer!

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana! Gratuluję z całego serducha:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje! Mam ten numer i zaraz spieszę do niego zajrzeć co tam ciekawego prezentujesz:)
    Pozdrawiam Serdecznie

    Klaudia Serce Do Wnętrz ( profil również na Facebooku)

    OdpowiedzUsuń
  40. Atenko to cudowna wiadomość twoja pasja w pełni się spełniła już chyba nic więcej do szczęścia nie potrzeba .Wyobrażam sobie jaka jesteś szczęśliwa i cieszę się razem z Tobą pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratulacje, cudowny artykuł o wspaniałym talencie (czyli o Tobie) - życzę Ci samych wspaniałych przygód w życiu, inspiruj nas wciąż i wciąż.....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Serdeczne gratulacje Ateno:):)

    OdpowiedzUsuń
  43. gratuluje. jutro pedze do kiosku!

    OdpowiedzUsuń
  44. Już od jakiegoś czasu mam tą gazetę i z dumą zaglądam wiedząc że twoje poczynania już dawno śledzę w blogowym świecie. Zasłużone wyróżnienie
    Ps.A ten transfer na podusi to wystarczy tylko wprasować z papieru czy trzeba mieć jakiś specjalny klej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)
      Co do transferu to tylko wystarczy wprasowac papier, zadnego kleju nie potrzeba.Poszukaj na allegro papier transferowy do jasnych tkanin, ale zwroc uwage do jakiej drukarki bo sa i do atramentowych i do laserowych. Zawsze przy papierze jest instrukcja.
      pozdrawiam

      Usuń
  45. Fiu, fiu! Gratulacje, Atenko:)))

    OdpowiedzUsuń
  46. Anetko, serdeczne gratulacje!!! Szyjesz pięknie i tworzysz cudowne aranżacje. Inspirujesz wiele osób i na pewno jeszcze wiele razy zobaczymy Ciebie i Twoje prace w czasopismach : )
    Mam tą gazetkę, czytałam i oglądałam kilka razy :)
    Wyglądasz na zdjęciach fantastycznie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulacje! Kto inny jak nie Ty, mógłby tak inspirowac? :) Z przyjemnością przejrzę artykuł, bo Twoje propozycje jak zwykle mistrzowskie. A te dynie z kordonka... WOW!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratulacje:) Mam nadzieje, ze uda mi sie tutaj dostac ten nr, z checia przeczytam i poogladam;) Przesylam serdeczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratulacje Anetko!!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  50. no to gratulacje Kochana!!!! fajnie, że masz z tego frajdę :))))
    A kordonkowe dynie po prostu rewelacja! Coś zupełnie nowego!!! Bardzo fajny i oryginalny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Witaj kobietko
    Tak jak Ci pisałam mam, mam i podziwiam:)
    jeszcze raz z całego serducha gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Oczywiście mam i czytałam, pomysł z dyniami rewelacyjny!!!!
    Serdecznie Ci Anetko gratuluję :))))

    OdpowiedzUsuń
  53. Kochana, dołączam się do listy gratulacyjnej :-). I zdjęcia i stylizacje powalają na kolana. Dzisiaj lecę zakupić gazetę. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratulacje :) Zasłużyłaś na uznanie. Masz ogromny talent i stworzyłaś piękne wnętrza. Dynie to super pomysł. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeszcze raz gratuluję Ci serdecznie.
    Cudownie się prezentujesz wraz ze swoim domkiem.
    Wspaniałe fotki.
    Buziaki M.

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie gratuluję publikacji, ale świetnego bloga :)))- wyniku kreatywności i pobudzającego kreatywność! :)))
    a publikacja ( z pewnością nie ostatnia :) to w tej sytuacji "oczywista oczywistość":)))
    Będę odwiedzać to inspirujące miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję kochana :) W pełni zasłużone wyróżnienie :):):)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  58. Wooow! Super! Gratuluję i 'zazdraszczam' :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Wspaniale! :) gratuluję i już się nie mogę doczekać zakupów w PL :>
    Mam nadzieję, że tylko dorwę tą gazetkę, bo któregoś razu jak sis prosiłam by mi kupiłam to mówiła, że w Szczecinie nigdzie nie wiedziała :/

    Buziaki Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  60. aaa miałam napisać, że fajne te rameczki na ścianie masz! :) ale pewnie nie z PL? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rameczki na ozdobnym wieszaku kupilam tu w de.
      A gazete mam nadzieje ze kupisz, bedzie na rynku znacznie dluzej niz normalne wydanie MM, jak dobrze sie orientuje to okolo 3 miesiace.
      pozdrawam

      Usuń
  61. Anetko, bardzo bardzo gratuluje i ciesze sie razem z Toba!
    Nawet Twoje zdjecie jest! Super! No kto jak kto, ale Ty z Twoim wspanialym rekodzielem! Wszystkie gazety powinny o Tobie pisac! :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  62. Oczywiście, że muszę mieć tę gazetę!!! Ostatnio popędziłam po Moje Mieszkanie gdy Agnieszka z Oazy prezentowała swój piękny dom.

    Twoje jesienne inspiracje są cudowne, oczu oderwać nie mogę :) Pozdrawiam bardzo serdecznie i zapewniam, że ten numer znajdzie się w moim posiadaniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  63. oh już jest?koniecznie musze kupić;)) Tobie Anetko gratuluję serdecznie, oczywiście zasłużenie;))
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  64. Anetko, moje serdeczne gratulacje! Szkoda, ze tutaj nie ma tej gazetki, chetnie przeczytalabym :(
    Usciski :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Atenko Ty nasza ja wiedziałam! wiedziałam , że doczekam się więcej! :))))))) cudny artykuł! koniecznie musze kupić ten numer, bo jeszcze go nie mam:) śliczna sesja! ach serce moje się raduje:)
    gratuluję! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  66. Serdeczne gratulacje! Szukam numeru i znaleźć nie mogę, ale się nie poddaję :-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  67. Moje gratulację. Miło patrzeć jak spełniają się marzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. te dynie z kordonka są świetne i tworzą cudowną jesienną dekoracje,napewno kupię to wydanie MM :)

    OdpowiedzUsuń
  69. To wielka radość i duma ujrzeć swoje prace w dobrej gazecie.
    Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  70. Anetko! Serdecznie gratuluję! Muszę koniecznie zdobyć ten magazyn! Może znajdę w polskiej księgarni u nas:) Wyobrażam sobie Twoją radość i również ogromnie się cieszę z Twojego sukcesu. W pełni na niego zasłużyłaś!
    Życzę kolejnych!

    P.S. Uwielbiam Twojego bloga fotograficznego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli nie znajdziesz podesle Ci skan.
      Ciesze sie ze na fotograficznego tez zagladasz :)
      uscisk

      Usuń
  71. Kiedy kupiłam ten numer od razu wiedziałam, że mam Cię w ulubionych:)
    Gratuluję sesji- pięknie wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Anetko, gratuluję!gazetkę mam i już widziałam! świetny artykuł!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluje, sciskam i ciesze sie razem z Toba!
    Buziaki,
    Frida

    OdpowiedzUsuń
  74. Oczywiście że widziałam...Super wyglądasz....Gratulacje....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  75. Wow, super!!! Gratulacje:) Może i mnie uda się dorwać gazetkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  76. atenko jak nie ty,to kto!!!! bardzo się cieszę:) gratuluje ź całego serducha:))))

    OdpowiedzUsuń
  77. Super szkoda że ni mm dostępu do tej gazety:(
    Gratulacje Kochana.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  78. Jeszcze raz moje gratulacje, ogladam i ogladam :)swietne fotki i cala Ty :) aa i dojrzalam swetny kubeczek :) i te szpule z tasiemkami - musze takie sobie sprawic, sciskam...jeszcze z pl :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Serdecznie gratuluję :) Pozdrawiam,I

    OdpowiedzUsuń
  80. Cieszę się Twoim szczęściem Anetko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. AAAAAAAAAAAAA-Gratuluję!!!!
    Piękna kobieta z pięknym wnętrzem.
    Anetko biegnę zobaczyc to na papierze, buziaki
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  82. Ateno trwaj:-) jestes boska;)
    Kocham Twoje podusie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratulacje Atenko !!! Super jesteś wielka :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Gratuluje Anetko, moze jeszcze uda mi sie zdobyc jakis egzemplarz.

    OdpowiedzUsuń
  85. będę setnym komentarzem!:)
    kupiłam, czytałam, podziwiałam i strasznie żałuję, że nie potrafię szyć:( pięknie wkoło Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  86. Oczywiście gazetkę zakupiłam już dawno,po Twoim mailu,i podziwiałam i zachwycałam się ,tylko coś długo mi zeszło z gratulacjami.Wybacz proszę,ale nie mogłam się ogarnąć.Piękna sesja,a gratulacje to sie właściwie należą redakcji za talent do wyszukiwania prawdziwych skarbów,do jakich absolutnie należysz.I jeszcze wygląda na to ,że jednak nie jestem odosobniona w uwielbieniu mojego serialu..cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  87. u ciebie magicznie jak zawsze, czarujesz klimatem na swoich zdjęciach. nawet nie próbuję sobie wyobrazić jak to wszystko wygląda na żywo :)
    życzę ci wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  88. Spóźnione ale bardzo szczere i serdecznie gratulacje :) Zasłużyłaś na to, jest to ukoronowanie Twojego niezwykłego talentu i pracowitości :) Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  89. Gratulacje! Jeśli chodzi o dekoracje, to przeglądam wszelkie gazety, bo uwielbiam często zmieniać wystrój mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  90. Słuchajcie, a co z obrazami? Oczywiście takimi ręcznie malowanymi? Wydaje mi się, że kupno takiego obrazu w galerii Piękna Gallery mogłoby na prawdę ożywić wnętrze każdego pomieszczenia i sprawić, że będzie ono po prostu niepowtarzalne. Co wy o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  91. Mi się bardzo we wnętrzach podobają takie dywany szare https://carpetsandmore.pl/dywany/dywany-szare/ , widziałam raz na wizualizacji i idealnie komponowały się one z drewnianymi podłogami i meblami. Chciałabym również taki u siebie mieć

    OdpowiedzUsuń